בלוג

פרסום והפצה על גבי פלטפורמות וידאו

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן הינו פרקטיקה נפוצה מאוד בשנים האחרונות. סרטוני וידאו הם מצורות התוכן המעניינות ביותר עבור הגולשים, אך הן המאתגרות מבחינת שיווק. שיווק באמצעות וידאו נעשה נפוץ במיוחד עם הצלחת Youtube – אחד מערוצי התוכן הפופולאריים ביותר בקרב גולשים. למרות שפרסום באמצעות סרטונים מושרש בפרסום טלוויזיוני, הנחשב למיושן

קרא עוד »

ניהול הפרסום בגוגל

במהלך השנים האחרונות, כאשר התחרות הולכת וגדלה, גוגל עשתה מאמצים רבים לשמר את הצלחתה בתחום הפרסום האינטרנטי. ענקית החיפוש שיחררה את כלי הפרסום שלה AdWords בגרסתו הראשונית עוד בשנת 2000, כאשר התחרות בתחום הייתה מזערית, לכן הייתה לחלוצה בתחום. עם זאת, בשנים האחרונות נכנסים יותר ויותר כלים המאפשרים לחברות לנהל

קרא עוד »

הפרסום בפייסבוק

מאז שנת 2007, השנה בה פייסבוק השיקו את שירותי הפרסום בתשלום שלהם, החברה השתלבה בנוף הפרסום האינטרנטי בצורה אינטגרטיבית ושירותי הפרסום שלה נלחמים בותיקות ממנה – מייקרוסופט (בינג) וגוגל אשר נמצאות בשוק כבר שנים רבות. מאז השקת השירות, בפייסבוק לא מפסיקים לחדש את המוצרים אותם הם מציעים במסגרת הפרסום, כאשר

קרא עוד »

טיפים לרכישת מדיה באינטרנט

מהם ערוצי המדיה האפקטיביים ביותר באינטרנט? אנו נשאלים זאת פעמים רבות והתשובה לכך משתנה בהתאם ללקוח, למאפייני השימוש של לקוחותיו באינטרנט ונתונים היסטוריים של קמפיינים פרסומיים באינטרנט שהופעלו עבורו. באופן כללי, ניתן לחלק את ערוצי המדיה באופן הבא- 1. חלוקה לפי שיטת תמחור ( פר הקלקה, פר המרה, פר צפיה

קרא עוד »

סטטיסטיקות לאתרים למתחילים- Google Analytics

כחלק ממאמצי השיווק באינטרנט, אנו מבצעים הטמעה ומעקב סטטיסטי יומי אחר התנועה לאתר באמצעות Google Analytics. Google Analytics מאפשרת שתילת קוד בדפי הנחיתה באתר ומעקב מתקדם אחר מקורות ההפניה לאתר וניתוח תנועת הגולשים באתר על פי פרמטרים שונים שניתן להגדיר. התוכנה מאפשרת מעקב וניתוח תוצאתי של ערוצי השיווק באינטרנט ובכך

קרא עוד »

Facebook לעסקים

Facebook  לעסקים- למתחילים  פייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולארית ביותר באינטרנט עם מעל למיליארד משתמשים. עבור חברות ומותגים, הפלטפורמה משמשת מקום אידיאלי בעזרתו ניתן להגיע לאלפי משתמשים ולקוחות פוטנציאלים ברשת. מעבר לכך, המידע בו פייסבוק מחזיקה על משתמשיה מאפשר להגיע לקהלי יעד ספציפיים וממוקדים יותר – ובכך להגדיל את יעילות השיווק

קרא עוד »

לקבלת עדכונים במייל

שיווק באינטרנט 2019