בניית מותג ב Google +
השקעה ב Google+– זה משתלם!
גוגל+ הינה הרשת החברתית של גוגל. אחד הפיצ’רים העיקריים של הרשת החברתית הינה האפשרות ליצור דפי עסק עבור מותגים ועסקים שונים. מעבר להגדלת החשיפה ברשת, אחד היתרונות הבולטים ביותר של יצירת דף עסק בגוגל הינו שילוב מהיר של העמוד בתוצאות החיפוש בגוגל.
גוגל מאפשרת ליצור לא רק תיאור של העסק, אלא הוספת מיקום (יעיל במיוחד עבור עסקים מקומיים), הוספת לינקים לאתר ופרופילים ברשתות חברתיות אחרות וכן הוספה של פרטי יצירת קשר עם החברה. יצירת פרופיל מעודכן ומלא תאפשר לאנשים להבין את אופי העסק ומהותו ולגלות בו עניין.
פיצ’רים חשובים של גוגל+ התורמים לקידום העסק ברשת
- חלק מה-Introduction של החברה (לפעמים גם 3 הלינקים הראשונים אליהם הדף מקושר בפרופיל) מוצגים גם בתוצאות החיפוש – דבר זה מאפשר לחשיפה גדולה יותר לאנשים אשר מחפשים נושאים הקשורים לעסק.
- שילוב באתר – גוגל מאפשרת להכניס כפתורי G+ לאתרים ובלוגים – אלה מאפשרים לגולשים לשתף תכנים מתוך האתר/בלוג של העסק ולעשות להם 1+.
- קהילות – גוגל יצרה אופציה המאפשרת לפתוח או להצטרף לקהילות בתחומי עניין שונים. אפשרות זו מאפשרת למצוא בקלות רבה יותר לקוחות פוטנציאלים וגולשים עבורם המותג יכול ליצור עניין. מעבר לכך, מעורבות בקהילות ומענה תכוף על שאלות העולות בקהילה מאפשרים ביסוס של תדמית מקצועית ואמינה.
- מעגלים – גוגל מאשפרת להוסיף אנשים ועסקים אחרים למעגלים – שיטת המעגלים מאפשרת לפלח את העוקבים והנעקבים לתחומי עניין ולחלוק תכנים ספציפיים עם כל קבוצה.
- Hangouts – גוגל+ מאפשרת יצירת שיחות וידאו עם מספר גולשים במקביל. עבור עסק, זאת יכולה להיות הזדמנות לתת לגולשים להתבטא וליצור פעילויות רשת שונות שיביעו למעורבות גבוהה יותר מצד הגולשים.
- Authorship – פיצ’ר יעיל עבור ניהול תדמית אישית. גוגל מאפשרת בעזרת חשבון הגוגל+ להוסיף למאמרים ופוסטים שונים ברחבי רשת כיתוב עם שם היוצר, הפניה לפרופיל שלו ואפשרות להוסיף אותו למעגלים (במידה והגולש שחיפש מחובר לחשבון גוגל).
- אינטגרציה עם כלים אחרים של גוגל – הכלי החשוב ביותר הינו אינטגרציה עם כלים אחרים של גוגל המאפשרים שיתוף קל ברשת ועדיפות בתוצאות חיפוש של גוגל. מעבר לכך, העוקבים של העסק בגוגל+,אשר מחוברים לחשבון הגוגל שלהם, ייחשפו ליותר תוצאות של העסק בחיפוש.